Εγώ σε γέννησα, σ’ έχω αναθρέψει Κι ότι δικό σου, μου το χεις κλέψει



File:Greek animated Flag.gif
https://steliosmusic.blogspot.gr/2015/03/2017.html

Χρόνια με χτυπάτε
Χρόνια στέκομαι
Χρόνια με πουλάτε κι τ’ ανέχομαι
Χρόνια ο σκοπός σας, ν’ αφανιστώ
Έλληνας χαμένος, πρόγραμμα βατό
Έλληνας θαμμένος, γη χωρίς Θεό

Μα εγώ είμαι Έλληνας
Δεν θα πεθάνω
Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω
Είμαι αυτός που σου χει μάθει,
Το αλφαβητάριο, μη κάνεις λάθη
Εγώ σε γέννησα, σ’ έχω αναθρέψει
Κι ότι δικό σου, μου το χεις κλέψει
Μα εγώ είμαι Έλληνας, πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης

Τώρα ζητιανεύω κι η ψυχή σου χαίρεται
Τώρα ξεπουλιέμαι, μα ποιος Θεός το δέχεται
Τώρα μου ζητάτε τα υπάρχον μου
Ως κι την ψυχή μου, που χω πάνω μου
Δε θα μου τα πάρεις, ούτε από τον τάφο μου

Μα εγώ είμαι Έλληνας
Δεν θα πεθάνω
Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω
Είμαι αυτός που σου χει μάθει,
Το αλφαβητάριο, μη κάνεις λάθη
Εγώ σε γέννησα, σ’ έχω αναθρέψει
Κι ότι δικό σου, μου το χεις κλέψει
Μα εγώ είμαι Έλληνας, πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης

Μα εγώ είμαι Έλληνας ευλογημένος
Σ’ επαναστάσεις αναθρεμμένος
Έχω παλέψει, έχω νικήσει
Θεριά ανήμερα, έχω λυγίσει
Δεν κάνω πίσω, θα πολεμήσω
Και τους ρουφιάνους θα τους διαλύσω
Αυτούς Ελλάδα μου, που χρόνια τώρα
Τον δρόμο σου άνοιξαν στη κατηφόρα

ΑΜΠΡΑ ΚΑΤΑΜΠΡΑ - PLAY LIST 17 ΒΙΝΤΕΟ

Το ΑΜΠΡΑ ΚΑΤΑΜΠΡΑ, ένα πλούσιο έργο με την έγκριση του Υπ.Παιδείας και Θρησκευμάτων, περιλαμβάνει τον κόσμο της παιδικής λογοτεχνίας σε 26 πολύχρωμα βιβλία με την υπέροχη εικονογράφηση από ειδικευμένους ζωγράφους καθώς και 26 cd με ζωντανή θεατρική απόδοση από τους καλύτερους έλληνες ηθοποιούς... Το ΑΜΠΡΑ ΚΑΤΑΜΠΡΑ απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας έως 12 ετών και δίνει μια νέα διάσταση στο παιδικό βιβλίο. Η υπέροχη αυθεντική μουσική επένδυση συνοδεύει γλυκά την παιδική φαντασία. Η παλέτα και η έμπνευση των πιο γνωστών καλλιτεχνών του είδους, υπογράφουν την εικονογράφηση. Οι μικροί μας φίλοι ταυτόχρονα μαθαίνουν να διαβάζουν, να ζωγραφίζουν και να ακούν. Πλουτίζουν το λεξιλόγιο τους, νιώθουν την ζεστασιά της συντροφιάς, αγαπούν το βιβλίο και διδάσκονται. Οι 5 σειρές περιλαμβάνουν: * Κλασσικά παραμύθια * Λαϊκά παραμύθια από όλο τον κόσμο * Ελληνική μυθολογία * Μύθους του Αισώπου * Σύγχρονα παραμύθια * Ποιήματα και στιχάκια * Ιστορίες από τον κόσμο των ζώων κ.α. Τα οποία αφηγούνται οι ηθοποιοί, Αλ. Βουγιουκλάκη, Στεφ. Ληναίος, Ελ. Φωτίου, Κωστ. Ρηγόπουλος, Αλ. Αλεξανδράκης, Κ.Δανδουλάκη, Κ,Αναλυτή, Κωστ.Καρράς, Σ.Ξενίδης και πολλοί άλλοι