Εγώ σε γέννησα, σ’ έχω αναθρέψει Κι ότι δικό σου, μου το χεις κλέψει



File:Greek animated Flag.gif
https://steliosmusic.blogspot.gr/2015/03/2017.html

Χρόνια με χτυπάτε
Χρόνια στέκομαι
Χρόνια με πουλάτε κι τ’ ανέχομαι
Χρόνια ο σκοπός σας, ν’ αφανιστώ
Έλληνας χαμένος, πρόγραμμα βατό
Έλληνας θαμμένος, γη χωρίς Θεό

Μα εγώ είμαι Έλληνας
Δεν θα πεθάνω
Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω
Είμαι αυτός που σου χει μάθει,
Το αλφαβητάριο, μη κάνεις λάθη
Εγώ σε γέννησα, σ’ έχω αναθρέψει
Κι ότι δικό σου, μου το χεις κλέψει
Μα εγώ είμαι Έλληνας, πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης

Τώρα ζητιανεύω κι η ψυχή σου χαίρεται
Τώρα ξεπουλιέμαι, μα ποιος Θεός το δέχεται
Τώρα μου ζητάτε τα υπάρχον μου
Ως κι την ψυχή μου, που χω πάνω μου
Δε θα μου τα πάρεις, ούτε από τον τάφο μου

Μα εγώ είμαι Έλληνας
Δεν θα πεθάνω
Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω
Είμαι αυτός που σου χει μάθει,
Το αλφαβητάριο, μη κάνεις λάθη
Εγώ σε γέννησα, σ’ έχω αναθρέψει
Κι ότι δικό σου, μου το χεις κλέψει
Μα εγώ είμαι Έλληνας, πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης

Μα εγώ είμαι Έλληνας ευλογημένος
Σ’ επαναστάσεις αναθρεμμένος
Έχω παλέψει, έχω νικήσει
Θεριά ανήμερα, έχω λυγίσει
Δεν κάνω πίσω, θα πολεμήσω
Και τους ρουφιάνους θα τους διαλύσω
Αυτούς Ελλάδα μου, που χρόνια τώρα
Τον δρόμο σου άνοιξαν στη κατηφόρα

Μικρή Γοργόνα - Mikri Gorgona Greek

Μικρή Γοργόνα - Mikri Gorgona Greek Part 1



Μικρή Γοργόνα - Mikri Gorgona Greek Part 2



Μικρή Γοργόνα - Mikri Gorgona Greek Part 3




Μικρή Γοργόνα - Mikri Gorgona Greek Part 4




Μικρή Γοργόνα - Mikri Gorgona Greek Part 5





Μικρή Γοργόνα - Mikri Gorgona Greek Part 6





Μικρή Γοργόνα - Mikri Gorgona Greek Part 7





Μικρή Γοργόνα - Mikri Gorgona Greek Part 7



Η Μικρή Γοργόνα: Η ταινία που έφερε μια ολοκαίνουργια χρυσή εποχή για τη Disney, χρησιμοποιώντας ψηφιακές και σχεδιαστικές καινοτομίες, αλλά και την υπέροχη μουσική του Alan Menken. Η αυθεντική ιστορία του Χανς Κριστιαν Άντερσεν είχε ένα δυσάρεστο τέλος: Η γοργόνα βλέπει το γάμο του αγαπημένου της και το επόμενο πρωί γίνεται αφρός της θάλασσας και χάνεται στον ωκεανό. Ωστόσο η Disney δίνει μια άλλη πνοή στο παραμύθι.

Η Άριελ, μια γοργόνα που λατρεύει τον ανθρώπινο πολιτισμό, σώζει έναν άνθρωπο, τον πρίγκηπα Έρικ, από βέβαιο πνιγμό. Όταν το μαθαίνει ο αυστηρός πατέρας της, ο βασιλιάς της θάλασσας Τρίτωνας (γιος του Ποσειδώνα), καταστρέφει μια για πάντα την συλλογή της από ανθρώπινα αντικείμενα. Η Άριελ αποφασίζει τότε να βάλει τα μεγάλα μέσα. Καταφεύγει λοιπόν στην απόκλειρη μάγισσα της θάλασσας, Ούρσουλα, για να την μεταμορφώσει σε άνθρωπο. Η Ούρσουλα ζητάει ως αντάλλαγμα τη φωνή της. Η Άριελ, ως άνθρωπος, και μάλιστα μουγκή, θα πρέπει να κάνει τον πρίγκηπα Έρικ να την φιλήσει εντός τριών ημερών, αλλιώς θα ξαναγίνει γοργόνα και θα ανήκει στην Ούρσουλα. Είναι πολύ δύσκολο όμως, γιατί όταν ο πρίγκηπας Έρικ βλέπει ότι η Άριελ είναι μουγκή, νομίζει ότι δεν είναι με τίποτα η κοπέλα που τον έσωσε, αφού εκείνη του είχε τραγουδήσει. Αυτή την επικέντρωσή του στη φωνή της κοπέλας που τον έσωσε, εκμεταλεύεται η Ούρσουλα, που μεταμορφώνεται στην πανέμορφη κοπέλα Βανέσσα και έχει την φωνή της Άριελ. Ο πρίγκηπας Έρικ είναι έτοιμος να την παντρευτεί...