Κανω ονειρα Ναυσικά

Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη εκτέλεση: Ναυσικά


Όλοι μου λεν' τι νοιάζομαι
να μεγαλώσω βιάζομαι
πρέπει μου λεν' να χαρώ όσο είμαι παιδί

Πως τ' αύριο που θέλω εγώ
είναι ακόμη μακρινό
κι έχω μπροστά μου μια ολόκληρη ζωή

Κι έτσι όταν μόνη μένω
πώς την περιμένω αυτή τη στιγμή

Κάνω όνειρα για τις μέρες που θα 'ρθούνε
Κάνω όνειρα, δε με νοιάζει ό,τι κι αν πούνε
Κάνω όνειρα, φτιάχνω τον κόσμο όπως τον θέλω εγώ
Κάνω όνειρα...

Όλοι τους ξέρουν τι να πουν
κάθε φορά και δε ρωτούν
τι θέλω εγώ, τι νομίζω, τι αγαπώ

Και πάντα με συγκρίνουνε
με ό,τι αυτοί εγκρίνουνε
κι όλη η ζωή μου ένα 'όχι' που μισώ

Κι έτσι όταν μόνη μένω
πώς την περιμένω αυτή τη στιγμή

Κάνω όνειρα για τις μέρες που θα 'ρθούνε
Κάνω όνειρα, δε με νοιάζει ό,τι κι αν πούνε
Κάνω όνειρα, φτιάχνω τον κόσμο όπως τον θέλω εγώ
Κάνω όνειρα...